Novosti

• 06
    Prosinca

Novi Advent u Staroj Vlaškoj donosi bogat koncertni program

U organizaciji Turističke zajednice grada Zagreba, Stara Vlaška postala je nova lokacija ovogodišnjeg Adventa Zagreb koja stvara pravu božićnu ugodu za sve posjetitelje. Uz prigodne dekoracije, vikendima se na ovoj lokaciji održavaju koncerti biranih glazbenika i to svakog petka i subote u 18:00 sati te još subotama i nedjeljama u 12:00 sati.

• 01
    Prosinca
    2022

“Biciklom na posao i Advent”

Sindikat biciklista 1.12. pokreće medijsku kampanju pod nazivom “Biciklom na posao i Advent”, kojom žele potaknuti Zagrepčane i Zagrepčanke te posjetitelje grada da ne stvaraju gužve te da što češće koriste bicikl, javni prijevoz ili pješače!

• 30

Eastern and Central Europe Roadshow – Aktivnosti u Zagrebu

U sklopu tri flagship projekta Europske komisije (JIVE/JIVE2/MEHRLIN ) Zagreb i njegovi posjetitelji ovaj tjedan u popodnevnim satima imaju priliku na ulicama grada vidjeti i upoznati se s prvim autobusom na vodik u službi javnog gradskog prijevoza.

• 25
    2022

Uoči početka Adventa Zagreb - Stižu nova priznanja!

Uoči početka zagrebačkog Adventa, strani mediji su se raspisali o Adventu Zagreb. Tako je nakon CNN-a, The Mirrora, Telegrapha, Daily Maila, The Independenta, i britanski The Guardian svrstao Zagreb među 10 najboljih u Europi, a svoju listu je kreirao i popularni Conde Nast Traveller gdje je Zagreb, također, uvršten u nezaobilazne destinacije za posjetiti ovog prosinca.

• 16
    2022

Nakon CNN-a i britanski Mirror piše o Adventu Zagreb!

Nakon što je CNN uvrstio Advent Zagreb na listu najboljih božićnih sajmova u 2022. godini, i britanski Mirror piše od zagrebačkom Adventu. Tako je, prema provedenom istraživanju, Zagreb zauzeo drugo mjesto kao grad s najboljom vrijednošću za novac za posjetiti ovog prosinca, a vijest su prenijeli i ostali najpopularniji britanski mediji: Daily Mail, Telegraph, Independent, i drugi.

Advent Zagreb: Ponovo u punom sjaju

Vrijeme adventa ove će godine vratiti stari sjaj i bogate sadržaje pa će blagdani u Zagrebu donijeti prekrasan ugođaj i mnoge sadržaje zanimljive svim generacijama.

2022

Dan otvorenog grada: Iskorak umjetnosti u javne prostore

Između stanovnika grada i njegovih umjetnika postoji veza koja je, zahvaljujući projektu Dan otvorenog grada, sve snažnija i svima sve važnija.

Gosti ocjenjuju: Esplanade Zagreb među najboljim hotelima u srednjoj Europi

Popisu brojnih prestižnih nagrada i priznanja Hotelu Esplanade Zagreb ovih je dana je pridodano još jedno: gosti su ga svrstali na osmo mjesto najboljih u srednjoj Europi!

• Poznati o Zagrebu

Tommy Emmanuel

Jako mi se svidjela dvorana Lisinski. Bio je veoma moćan osjećaj nastupati tamo jer su ljudi došli, pažljivo slušali i osjetili glazbu u srcu. Lisinski je prekrasna dvorana i ja sam vrlo počašćen što tamo mogu nastupati. Moj prvi nastup u Lisinskom ostao mi je u vrlo dragom sjećanju.

Izvor: www.muzika.hr

Flogging Molly

Uživamo ovaj utorak u Zagrebu. Uskoro krećemo put Main stagea na INmusic festival.

Uzbuđeni smo zbog prvog nastupa u Hrvatskoj i presretni što smo imali vremena razgledati vaš prekrasan grad Zagreb.

Zagreb je predivan, ali najviše su me oduševili ljudi. Svi su toliko ljubazni i pristupačni. Bolje domaćine si nisam mogla poželjeti.

Izvor: Hotel Antunović Zagreb

Melanie Fiona

Žao mi je što nisam imala priliku dulje ostati i razgledati malo više, ali Jarun s jezerom i klubovima me oduševio, Ima sve elemente dobre zabave.

The Black Keys (Patrick)

Prvi nam je put u Zagrebu. Stvarno nam je lijepo ovdje. Nećemo stići vidjeti obalu, ali ćemo se odmoriti i hodati uokolo...

Alex Kapranos (Franz Ferdinand) o Zagrebu je pisao na svom blogu: http://bit.ly/nO3yin

Izvor: www.guardian.co.uk

Juliette Gréco

Zagreb mi je ostao u sjećanju kao prekrasan grad, a ljudi koje sam upoznala bili su jako dragi, pružili mi toplu dobrodošlicu. Publika je, također, bila prekrasna. Zaista, taj koncert mi je poput lijepog suvenira.

Izvor: www.muzika.hr

Pixies

Veliko hvala u ime banda PIXIES na još jednom divnom danu u Zagrebu! Izvrstan festival i prekrasna publika (molimo manje kiše drugi put!!), Doviđenja.

Ako izuzmemo okolna brda s jedne strane grada, Zagreb je grad savršen za pedaliranje.David Bryne (Talking Heads) povodom izlaska knjige Biciklistički dnevnik