Bruketa & Žinić ponovo nižu uspjehe

Marketinška agencija Bruketa&Žinić dobitnik je još dviju nagrada koje je osvojila na natječaju Epica, a dodjeljuju ih urednici specijaliziranih magazina za oglašavanje iz cijele Europe.

Urednici magazina specijaliziranih za oglašavanje iz cijele Europe na natječaju Epica dodijelili su dvije nagrade renomiranoj hrvatskoj marketinškoj agenciji Bruketa&Žinić.

Agencija Bruketa&Žinić zlatom je nagrađena za godišnji izvještaj Podravke “Ispeci pa reci” (Well done), a broncom za citylight “Guza” (Bum) rađen za JE*S, domaći trgovački lanac koji zastupa svjetske odjevne marke.

Bruketa&Žinić jedna je od najnagrađivanijih marketinških agencija u regiji koja niže međunarodne uspjehe primajući brojna priznanja i nagrade.

Afirmirani duo Davor Bruketa i Nikola Žinić nagrađen je 2002. godine srebrnom medaljom na Nagoya Design Do, 2003. godine bili su finalisti na Design weeku, dobitnici su dvije nagrade na uglednom iF Communication u Hannoveru, a nedugo nakon toga dobili su tri zlatne medalje za kreativna dostignuća na Creativity Annual Award.

Nagrađeni citylight “Guza” zamišljen je s ciljem da prolaznike potakne na sudjelovanje u prenošenju poruke. Godišnji izvještaj za Podravku “Ispeci pa reci” sadrži uobičajeni dio u kojem su brojke i izvještaj nezavisnog revizora, a središnji dio čini knjižica koja se prije čitanja mora ispeći u pećnici.

Nagrada Epica dodjeljuje se već 21 godinu s ciljem poticanja kreativnosti u europskom oglašavanju i pomoći agencijama, filmskim kompanijama i fotografima da steknu ugled na cijelom kontinentu. Natječaj Epica je, uz Cannes Lions, posebno važan za europske agencije, a radovi Brukete i Žinića bit će objavljeni u publikaciji Epica 21 zajedno s radovima nekih od najznačajnijih imena svjetskog oglašavanja.

Objavljeno: 02.03.2008