Dobrodošlica na 30 jezika
Turistički Zagreb se intenzivno predstavlja na dalekim tržištima pa gosti koji posjećuju ovaj grad imaju na raspolaganju brošure na kineskom, japanskom i korejskom, a odnedavno i na arapskom jeziku.
Zagreb je u prvih devet ovogodišnjih mjeseci posjetilo čak 15 posto više inozemnih turista nego u isto vrijeme prošle godine. Uobičajeno, najviše gostiju dolazi iz Njemačke, SAD-a, Italije te Velike Britanije, ali posebno raduje da su se među prvih 10 našli i gosti iz Japana i Južne Koreje.
To, dakako, nije nimalo slučajno jer je Turistička zajednica grada Zagreba vrlo aktivna na dalekoistočnom tržištu te se u Kini, Indiji, Južnoj Koreji i Japanu sve više doživljava kao atraktivna i poželjna destinacija. Tako je Zagreb već prije desetak godina imao turističku brošuru na kineskom jeziku te je i svoje web stranice prilagodio turistima s toga specifičnog tržišta, a Zagreb se nalazi i na kineskoj tražilici Baidu. Brošure su također prevedene i na japanski i korejski jezik. Ured Turističke zajednice grada Zagreba već dugi niz godina nastupa na specijaliziranim turističkim sajmovima u Kini (Dalian, Peking, Shanghai, Guangzhou, Kunming, Hong Kong), a snimljeni su i filmovi s Kinezima, Japancima i Korejcima koji žive u Zagrebu ili su posjetili grad i govore o tome što im se u njemu svidjelo. Također, inicijativom Turističke zajednice Zagreb ima i licenciranog vodiča sa znanjem kineskog jezika, što je iznimno zanimljivo kineskim turoperatorima, kao i dva vodiča koji govore japanski jezik.
Turistička zajednica grada Zagreba – u želji da bude što bolji domaćin gostima iz cijelog svijeta – nedavno je brošuru “Sve boje grada” prevela i na arapski jezik, trideseti jezik na kojem je otisnuta.
Objavljeno: 01.11.2013