Europska nagrada aplikaciji „Zagreb Be There”
Na prvom europskom festivalu turističke promocije Tourism&Strategy u Parizu hrvatska mobilna aplikacija za turiste „Zagreb Be There” osvojila je nagradu kao najbolja u kategoriji digitalnih medija.
Mobilna aplikacija „Zagreb Be There” na festivalu Tourism&Strategy u Parizu osvojila je nagradu u kategoriji digitalnih medija. Uspjeh je tim veći što je konkurencija bila velika, predstavilo se čak 30 gradova iz 20 zemalja. Ista je aplikacija već osvojila nagradu MIXX na Danima komunikacija u Rovinju kao najbolja hrvatska mobilna aplikacija.
Riječ je o projektu Turističke zajednice grada Zagreba nastalom u suradnji s agencijama Bruketa&Žinić OM i Brlog, a aplikacija turistima omogućuje razgledavanje grada pomoću pametnih telefona. Osim klasičnih turističkih lokacija, osobitost ove aplikacije su posebno osmišljene tematske rute koje turistima otkrivaju manje razvikana, a jednako zanimljiva mjesta u gradu.
Aplikacija, koja je već osvojila naklonost brojnih turista, funkcionira na iPhone i Android sustavima mobilnih uređaja. Temelji se na takozvanom gamification principu koji pravila i načine interakcije iz videoigara preslikava u stvarni svijet. Turisti koji koriste „Zagreb Be There” trebaju se virtualno prijaviti na svakoj lokaciji do koje stignu, a kada dovrše rutu čekaju ih nagrade, poput popusta na ulaznice itd.
Aplikacija se može preuzeti s mikrostranice betherezagreb.com ili putem QR koda na lecima koji se nalaze na svim važnijim turističkim punktovima u gradu.
Objavljeno: 02.07.2015