Na objed po promotivnim cijenama
Ne zaboravite na vrijeme rezervirati svoje mjesto za objed u nekom od ugostiteljskih objekata koji od 24. veljače do 4. ožujka sudjeluju u prvoj ovogodišnjoj akciji Tjedan restorana s ponudom posebno osmišljenih jelovnika po promotivnim cijenama.
Brojni ugostiteljski objekti i ove će se godine uključiti u akciju Tjedan restorana, koja se održava dva puta godišnje. U prvom ovogodišnjem izdanju ona će trajati od 24. veljače do 4. ožujka, dok će drugo biti održano koncem rujna. Riječ je o promidžbenoj gastronomskoj akciji s ponudom posebno osmišljenih jelovnika, koji se gostima nude po promotivnim cijenama, a svaki se jelovnik sastoji od tri jela – predjela, glavnog jela i deserta.
Cilj ove akcije je približiti kulturu objedovanja što većem broj građana. Prvi put je organizirana 2010. godine po uzoru na svjetske metropole i od samog početka izaziva veliko zanimanje gostiju. Lani su se Tjednu restorana pridružili i zagrebački hoteli visokih kategorija, koji su za goste spravljali koktele po promotivnoj cijeni od 20 do 25 kuna. S obzirom na veliko zanimanje, pod nazivom “Pokretne juhe” organizirana je i akcija na središnjem zagrebačkom Trgu bana Josipa Jelačića, gdje je svakodnevno bio parkiran kamion s juhama pripremljenim u ugostiteljskim objektima koji su sudjelovali u Tjednu restorana. Dakako, pogađate i one su se prodavale po vrlo atraktivnim cijenama, za samo 10 kuna.
Rezervirajte na vrijeme svoje mjesto za objed u nekom od ugostiteljskih objekata uključenih u prvi ovogodišnji Tjedan restorana. Više informacija s popisom svih restorana, njihovim lokacijama kao i svim drugim podacima vezanim uz ovu akciju može se pronaći na internetskoj adresi www.tjedanrestorana.com
Objavljeno: 01.02.2012