Novi projekti za veći promet

Programom rada za 2008. godinu Turistička zajednica grada Zagreba planira realizirati niz novih projekata s ciljem unapređenja turističkog proizvoda i osiguranja još većeg profita.

Jednoglasno usvojenim Programom rada za 2008. godinu Turistička zajednica grada Zagreba postavila je vrlo ambiciozne ciljeve kako bi se potaknuo još snažniji razvoj grada kao kongresno-turističke destinacije. Naime, u turističkom prometu Zagreb već niz godina bilježi najviše stope stope rasta u hrvatskom turizmu, tako da je i u prvih jedanaest mjeseci 2007. u dolascima gostiju registriran porast od 14 posto te u noćenjima 11 posto u odnosu na isto prethodne godine. Do konca 2007. bit će to ukupno 1,2 milijuna noćenja, a značajni pomaci se bilježe i u smještajnom dijelu, u kojem je u posljednje dvije godine izgrađeno tisuću novih hotelskih postelja, istaknula je na sjednici Skupštine direktorica TZ grada Zagreba dr. sc. Amelia Tomašević. 

Prezentirajući osnovne smjernice Programa rada za 2008. godinu, koji se može realizirati samo u sinergiji s gradom, gđa Amelia Tomašević je istaknula da je osnovni cilj unapređenje proizvoda kojim bi se osigurao još veći profit. U ostvarenju tog cilja planirana je realizacija niza projekata za koje će se kroz financijski i administrativni marketing u 2008. godini utrošiti ukupno 58,4 milijuna kuna. Tako se zajedničkom projektu “Volim Hrvatsku”, koji se već niz godina provodi u okviru sustava Hrvatske turističke zajednice, dodaje nova dimenzija koja se oslikava i u nazivu “Volim Zagreb”. U tom dijelu predviđena je realizacija projekta “Gornjogradski viseći vrtovi”, kojim bi se Zagreb učinio još ljepšim i privlačnijim za turiste. U suradnji s HTZ-om također se planira realizacija projekta “Dan kravate”, kao i drugih koji se vezuju uz razgledavanje grada poput projekta “Dekodiraj Zagreb” te obilazaka za strance. Pritom je planirano skoro otvaranje turističko-informativnog centra u zračnoj luci te na Gornjem gradu, dok je lani jedan takav centar otvoren na Glavnom kolodvoru, što se pokazalo vrlo korisnim za sve turiste koji željeznicom dolaze u Zagreb. Velika pozornost pridaje se i produkciji DVD filmova te njihovu projiciranju preko satelita kao i na internetu, putem kojega se danas informira čak 42 posto turista koji dolaze u Zagreb, dok se prije sedam godina internetom koristilo samo sedam posto gostiju. Distribucijom filmova preko satelitskog programa, kojim će se kroz novi projekt dostupnost gledanosti Zagreba proširiti do 200 milijuna ljudi, osigurat će se još bolja promidžba glavnog grada Hrvatske. U promidžbi kongresne i turističke ponude TZ grada Zagreba koristit će se i mogućnostima koje pružaju predstavništva Hrvatske turističke zajednice u inozemstvu kao i naša veleposlanstava, a uz još niz drugih aktivnosti i novina najavljuje se objavljivanje informacija na web stranicama na ukupno 12 jezika. Zasad se one pružaju na šest jezika, što znači da će u 2008. godini informacije biti dostupne znatno širem krugu potencijalnih potrošača na njihovom materinskom jeziku, po čemu će Zagreb prednjačiti u odnosu na mnoge druge gradove. Za postizanje svih tih ciljeva nezaobilazna je i edukacija kadrova, u što se u TZ grada Zagreba ulažu značajna sredstva kako bi se u svakom trenutku moglo odgovoriti novim izazovima u suvremenoj turističkoj ponudi.
Objavljeno: 01.01.2008