Održan prvi Sajam luksuza “Luxury, please”

Zadnjeg dana studenog i početkom prosinca u zagrebačkom Hotelu The Regent Esplanade održan je prvi Sajam luksuza na kojem je bila postavljena izložba skupocjene robe i usluga.

U povodu otvorenja spomenute izložbe pod nazivom “Luxury, please” u hotelu je za tu priliku bio postavljen jedinstveni izložak – zrakoplov Breitling, koji je kao dio redovnog postava bio izložen na hotelskoj terasi Oleandar, a zapravo je predstavljao luksuznu kolekciju Breitlingovih satova. Osim luksuzne marke Breitling, na izložbi je predstavljeno i niz drugih predmeta luksuznih brendova kao što su Hugo Boss, Emporio Armani, De Petrus, Swarovski, Rolls Royce, Aston Martin, Porsche i Phillipp Plein.

Salon luksuza “Luxury, please” jedinstvena je izložba na svijetu koja je prvi put organizirana 2006. godine u carskoj palači Hofburg u Beču. Zagreb, odnosno Hotel The Regent Esplanade bilu su domaćini druge izložbe, a u njenoj je organizaciji, osim hotela, sudjelovala i zagrebačka tvrtka Tim Savjetovanje, dok su produkciju cjelokupne izložbe potpisali djelatnici DMC agencije Rathanea iz Dubrovnika. 

Najdojmljiviji dio izložbe svakako je bio zrakoplov koji je za tu svrhu rastavljen i na terasu dopremljen kamionom. Budući da je taj zrakoplov - čiji je raspon krila 9,46 metara, a dužina mu iznosi 12,13 metara - namijenjen isključivo izlaganju na posebnim događajima, iz njega je izvađen motor. Po svemu ostalome identičan je zrakoplovima kojima upravljaju članovi Breitlingova Jet Teama - prvog civilnog avio-akrobatskog tima na svijetu koji svoje akrobacije izvodi na mlažnjacima. Breitlingovi piloti godišnje diljem Europe izvedu više od 50 atraktivnih show programa. Budući da sve ovisi o ukusu i afinitetima, mnogi bi se mogli složiti da je atraktivnost Breitlingovih letova jednaka ljepoti satova koji su bili izloženi u Zagrebu. 

Modele poput Navitimera ili Chronomata tog slavnoga švicarskog proizvođača satova piloti diljem svijeta smatraju legendarnima.
Objavljeno: 01.12.2007