Ponovo na objed po promotivnim cijenama
Zagrebački ugostiteljski objekti ponovo će gostima nuditi menije s tri jela za samo 100 kuna, jer uskoro započinje još jedan Tjedan restorana, a održat će se od 4. do 13. listopada.
Brojni zagrebački ugostiteljski objekti uključit će se i u jesensku akciju Tjedan restorana. U drugom ovogodišnjem izdanju Tjedan restorana će se održati od 4. do 13. listopada, a riječ je o promidžbenoj gastronomskoj manifestaciji s posebno osmišljenim jelovnicima po promotivnim cijenama. Svaki jelovnik sastoji se od tri jela – predjela, glavnog jela i deserta – koja po cijeni od samo sto kuna gostima nude restorani odabrani po određenim kriterijima.
S ovom akcijom u Zagrebu se započelo 2010. godine i od samog početka ona izaziva veliko zanimanje gostiju. Posljednje dvije godine Tjednu restorana su se pridružili i zagrebački hoteli visokih kategorija, koji za goste spravljaju koktele po promotivnim cijenama od 20 do 25 kuna, a one koji ne stignu na objed u neki od restorana svaki dan će na središnjem zagrebačkom trgu čekati parkiran kamion s juhama pripremljenim u ugostiteljskim objektima. I njih će spravljati restorani – sudionici ove akcije, i dakako prodavati po promotivnim cijenama, za samo 15 kuna.
Zato na vrijeme rezervirajte svoje mjesto za objed u nekom od ugostiteljskih objekata uključenih u akciju Tjedan restorana, koji se organizira dva puta godišnje – na proljeće i jesen. Više informacija s popisom svih sudionika u ovoj akciji kao i drugim podacima bit će dostupno sredinom rujna na internetskoj stranici www.tjedanrestorana.com.
Objavljeno: 02.09.2013