Reprezentativna izložba novih marki

Na ovogodišnjem bijenalnom Zagreb Auto Showu, koji se organizira od 27. ožujka do 6. travnja na Zagrebačkom velesajmu, posjetitelji će prvi put moći razgledati i nove marke vozila koje dosad u Hrvatskoj još nisu predstavljene.

Na Zagrebačkom velesajmu se od 27. ožujka do 6. travnja organizira Međunarodni salon automobila, motocikala i prateće industrije Zagreb Auto Show. Riječ je o reprezentativnoj sajamskoj priredbi automobilske industrije, koja je već davno prerasla okvire gospodarskih aktivnosti i postala prvorazrednim društvenim i medijskim događanjem ne samo u Hrvatskoj nego i u regiji. Za deset dana trajanja Salona, koji se organizira u svih 17 paviljona Zagrebačkog velesajma, javnosti će svoje proizvode predstaviti više od 600 tvrtki iz 37 zemalja. Tako će osim premijernih izdanja vozila, koje će mnoge tvrtke izložiti odmah nakon Salona u Ženevi, posjetitelji Zagreb Auto Showa moći vidjeti i nove marke koje dosad u Hrvatskoj još nisu predstavljene, ponajprije iz Irana i Indije te nove marke nekih američkih i japanskih proizvođača.

Program izlaganja podijeljen je u četiri zasebne cjeline: Auto show, Moto show, Audio show te oprema i dijelovi. Osim najznačajnije cjeline koju čine automobili posebna, pozornost ovogodišnjeg bijenalnog Zagreb Auto Showa usmjerena je na zaštitu okoliša, što se očitava i u velikom broju prijavljenih izlagača s ponudom programa ugradnje autoplina. Kao i na prethodnom, i za ovogodišnji Salon je osim izložbenog pripremljen vrlo bogat program s mnoštvom pratećih sadržaja, posebnih vožnji, automobilskih i karting utrka, brojnih natjecateljskih igara za posjetitelje itd.
 

 

Objavljeno: 01.04.2008