UHPA-ina preporučena domaća destinacija godine je Zagreb
Grad Zagreb sa svojim znamenitostima i turističkom ponudom, bit će promoviran kao UHPA-ina preporučena domaća destinacije 2022. godine
Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA) i Turistička zajednica grada Zagreba (TZGZ) sklopile su ugovor o poslovnoj suradnji temeljem kojeg će UHPA tijekom 2022. godine u svim komunikacijskim i promotivnim kanalima udruge, javnim događanjima i UHPA tiskovinama promovirati Zagreb kao preporučenu domaću destinaciju.
Projekt „UHPA-ina domaća destinacija“ dugi niz godina preporuča domaće i strane destinacije s ciljem daljnjeg jačanja suradnje turističkih agencija i turističkih zajednica, razvoja novih specifičnih turističkih programa i ciljanom promocijom destinacije i povećanjem turističke potrošnje.
Tom prigodom, direktorica Turističke zajednice grada Zagreba, Martina Bienenfeld, je izjavila: „Turistička zajednica grada Zagreba strateški je orijentirana prema sveobuhvatnoj promociji našeg grada na domaćem i stranim tržištima, a izbor Zagreba za UHPA-inu destinaciju godine u tome će nam još dodatno pomoći. Naime, ovo je sjajna prilika da se Zagreb predstavi kao sigurna, odgovorna i atraktivna destinacija pred brojnim turističkim agencijama i turoperatorima u Hrvatskoj, Europi i svijetu i to, upravo, u vrijeme kada se ponovo intenziviraju turistički tokovi. Očekujem da će ova suradnja UHPA-e i TZGZ-a pridonijeti daljnjoj prepoznatljivosti Zagreba kao cjelogodišnje turističke destinacije koja uz tzv. city- break ponudu, razvija i razne selektivne oblike turizma među kojima su sve jači kulturni, zdravstveni, kao i eno-gastro turizam.“
„Iznimna nam je čast i zadovoljstvo da grad Zagreb i Turističku zajednicu grada Zagreba, kao jednog od naših prvih pridruženih članova i dugogodišnjeg partnera u brojnim važnim projektima, možemo promovirati kao preporučenu domaću destinaciju u godini kada UHPA obilježava tri desetljeća svoga djelovanja. Zagreb je odavno učvrstio svoju poziciju na turističkoj karti Srednje Europe i postao nezaobilazna destinacija što dokazuju i statistički podaci za 2021. godinu kada je prema ostvarenim dolascima privukao najviše posjetitelja. Dokaz je to dobre poslovne strategije TZGZ-a, praćenja trendova i implementiranja istih u nove projekte. Ovim projektom omogućit će se dodatni turistički destinacijski potencijal koji ćemo zajedničkim snagama nastaviti razvijati u jedinstven, konkurentan i održiv turistički proizvod. Vjerujem kako će ova suradnja dodatno motivirati postojeće turističke agencije, ali i ostale dionike, na suradnju i kreiranje kvalitetne turističke ponude čime će se dodatno potaknuti dolazak gostiju i njihov višednevni boravak u hrvatskoj metropoli“, kazao je Tomislav Fain, predsjednik UHPA-e.
Grad Zagreb sa svojim znamenitostima i turističkom ponudom, bit će označen kao UHPA-ina preporučena domaća destinacije u svim informativnim i promotivnim materijalima udruge, elektroničkoj komunikaciji, javnim nastupima i događanjima, sjednicama, regionalnim sastancima, seminarima i edukacijama, stručnim predavanjima i društvenim događanjima, Danima UHPA-e, internetskoj stranici uhpa.hr, društvenim mrežama i publikacijama Udruge.
Do sada je kroz spomenuti projekt ostvarena uspješnu suradnja s turističkim zajednicama Sisačko-moslavačke, Šibensko-kninske, Zadarske, Splitsko-dalmatinske i Zagrebačke županije, te turističkim zajednicama Crikvenice, Hvara i Splita.
Objavljeno: 28.04.2022