Zagreb na Googleu
Od početka godine Turistička zajednica grada Zagreba gradska događanja promovira na najvećoj svjetskoj internetskoj tražilici Googleu te bilježi odličnu posjećenost na svojim stranicama, čemu pridonosi veliki broj koncerata svjetskih glazbenih imena.
Turistička zajednica grada Zagreba od početka ove godine promovira događanja i na najvećoj svjetskoj internetskoj tražilici Googleu. Dosad je već provedeno 50 kampanja, a najveći broj ulazaka na internetske stranice Turističke zajednice zabilježen je zbog koncerta velike glazbene zvijezde Beyoncé. Odlična posjećenost bilježi se i zbog gostovanja legendarnog benda U2 koji će u kolovozu održati dva koncerta u Zagrebu, kada se očekuje pojačani dolazak inozemnih gostiju.
Kako bi svim gostima omogućila da što bolje upoznaju glavni grad Hrvatske, Turistička zajednica je izdala brošuru “Zagreb – sve boje grada” na devet jezika – hrvatskom, engleskom, talijanskom, njemačkom, španjolskom, francuskom, ruskom, ukrajinskom i japanskom, a uskoro će izaći i na mađarskom jeziku. Usto je objavljena i brošura “Zagreb – grad i ljudi” na šest jezika – hrvatskom, engleskom, njemačkom, španjolskom, talijanskom i ruskom, a u pripremi su još francusko i japansko izdanje.
Uskoro izlazi iz tiska i novi vodič “Korak po korak – šetnja Zagrebom”, a u planu je i izrada gastronomskog vodiča. Osim novih brošura, Turistička zajednica grada Zagreba je u suradnji s producentskom tvrtkom Studio Maras nedavno objavila i DVD komplet dokumentarnih tematskih filmova pod nazivom “Zagreb u srcu Europe”. Na tom DVD-u je ukupno 18 filmova u trajanju 30 minuta, koji se svakodnevno emitiraju na satelitskom programu TV Sljeme (Z1), a mogu se pogledati i na internetskim stranicama Turističke zajednice grada Zagreba na adresi www.zagreb-movies.com. Za te je filmove Turistička zajednica osvojila treću nagradu na svjetskoj turističkoj burzi ITB u Berlinu u kategoriji putopisnih filmova posvećenih gradovima.
Objavljeno: 04.06.2009