Zagreb očima studenata

Kako grad Zagreb predstaviti mladima? Zagrebački studenti imaju za to zanimljive i originalne ideje. Od jedanaest ekipa prvo mjesto na natjecanju za najbolju promotivnu brošuru osvojili su Purger tim (Petra Mironović, Zrinka Kovačević, Gordana Vranješ, Goran Rađenović), čija brošura mlade posjetitelje ili došljake vodi kroz Zagreb uz pomoć znamenitih likova i praktičan vodič gradskim ulicama grupe Imation (Andrija Sabol, Siniša Topalović), s priloženim CD-om.

Kako grad Zagreb predstaviti mladima? Zagrebački studenti imaju za to zanimljive i originalne ideje. Od jedanaest ekipa prvo mjesto na natjecanju za najbolju promotivnu brošuru osvojili su Purger tim (Petra Mironović, Zrinka Kovačević, Gordana Vranješ, Goran Rađenović), čija brošura mlade posjetitelje ili došljake vodi kroz Zagreb uz pomoć znamenitih likova i praktičan vodič gradskim ulicama grupe Imation (Andrija Sabol, Siniša Topalović), s priloženim CD-om.

Nakon tih dviju studnatskih grupa, po ocjeni žirija slijede promotivna brošura pisana u slengu (grupa Anlaser) te grupa MNZG koja goste vodi kroz Zagreb uz pomoć deset najvažnijih zagrebačkih atrakcija.

Natjecanje za najbolju brošuru-vodič po Zagrebu za mlade posjetitelje ili došljake održano je u sklopu projekta "Check Zagreb!", koji je 2007. godine pokrenula studentska udruge AIESEC Zagreb, a glavni cilj mu je promocija grada Zagreba kao turističke destinacije u susjednim zemljama, ali i u sve 103 zemlje u kojima AIESEC djeluje.

Studenti zagrebačkih fakulteta koji su se prijavili na natječaj imali su zadaću u mjesec dana osmisliti brošuru koja će, poštujući utvrđene kriterije, predstaviti glavni grad Hrvatske kao mladima atraktivno odredište. Stručno je povjerenstvo imalo težak zadatak da odabere najuspješnije, jer je svih jedanaest podnesaka – kako su ocijenili – bilo na zavidnoj razini.

AIESEC Zagreb kao dio najveće međunarodne studentske organizacije utemeljen je 1953. godine sa sjedištem na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.

 

  

 

 

Objavljeno: 01.05.2008